30 Mayıs 2012 Çarşamba

Nişantaşı The Big Apple mağazası şikayeti

13 Nisan 2012 tarihinde 119 TL karşılığında oğluma aldığım ayakkabıda 20 gün içresinde ciddi deformeler oluştu. Bu arada oğlum sadece okula giderken ayakkabılarını giyiyor, okula ulaşımını servisle sağlıyor ve okulun oyun bahçesi de olmadığı için ayakkabıları yıpratacağı bir ortamı da yok. Ben bu yıpranmalar üzerine 10.05.2012 tarihinde ayakkabıyı aldığım mağazaya götürdüm. Mağaza 29 mayıs tarihinde beni arayıp, ayakkabıyı tamir ettiklerini ve alabileceğimi söyledi. Ben iade talebinde ya da başka bir modelle değişim talebinde bulundum kabul etmediler. Daha önce aynı marka ayakkabıyı YKM den aldım ve Eylül ayından beri çocuk aynı ayakkabıyı giymesine rağmen hiç sorun yaşamadım. Ürünle ilgili işlem yapılması için ne yapabilirim? Yetkili firma ayakkabıyı tamir ettirdiklerini ve aynı sorun olursa tekrar tamir ettireceklerini söylüyor. Teşvikiye Cad. No: 105 Göksu Pasajı Daire: 2 Teşvikiye Mh. Nişantaşı Şişli, İstanbul adresindeki The Big Apple mağazasından asla ayakkabı alınmamalı.
Meral Diler

Meral Hanım, elinizdeki satış fişi ve varsa tamir süreciyle ilgi belgenin fotokopisini şikayet dilekçenize ekleyerek tüketici sorunları hakem heyetine başvurabilirsiniz.
EQSFRJC5SEK5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder