18 Mayıs 2012 Cuma

Bonprix şikayeti

Bonprix alışveriş sitesinden aldığı ürünleri iade etmesine rağmen 2 aydan beri Özlem Hanım'a ürünlerin bedeli geri ödenmemiş. Şikayetini bizimle paylaşan Özlem İlbahar'a elinde fatura ve varsa iade ettiğine dair yazışma ya da kargo belgelerini şikayet dilekçesine ekleyerek Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmasını öneriyoruz. İnanıyoruz ki ürün bedelleri en kısa sürede kendisine geri ödenecektir. Ancak internet aracılığı ile yapılan alışverişlerde güvenilir siteler iade işlemlerinde alışveriş hangi kanal ile yapıldıysa aynı yolu kullanarak geri ödeme yapıyorlar. Banka havalesi ya da kredi kartı ödemesi farketmiyor. Kapıda yapılan ödeme de aslında geri ödemenin 2 ay gecikmesi için bir mazeret sayılamaz. Anlaşılan Bonprix firması henüz kurumsal bir kimlik kazanamamış. Lütfen siz de güvenmediğiniz alışveriş sitelerini tercih etmeyin. Reklamlarını yayımladığımız Hepsiburada.com alışveriş sitesinin bu anlamda son derece profesyonel ve müşteri dostu olduğunu söylemeden geçemiyoruz.
Buyurun Özlem İlbahar'ın Bonprix şikayetini okuyalım:

Merhabalar,
Ben Bon prix diye bir takstil firmasından telefonla16.02.2012 ve 05.03.2012 tarihinde kapıda ödemeli olarak 6 adet tekstil ürünü aldım. Daha sonra 3 adet ürün ufak geldiği için firmaya 12.03.2012 tarihinde iade ettim. 2 aydan beri firma paramı iade etmemek için türlü bahaneler uyduruyor. Kendilerinin yerleri İtalya’da olduğu için gecikme olduğunu söylüyorlar. Yaklaşık 5-6 kez telefonla görüşmemize rağmen sürekli aynı şeyleri söylüyorlar. IBAN numaranızı vermemişsiniz diyorlar. 12.03.2012 de onlara mail attım ve bir kez de IBAN numaramı bildirdiğim dilekçe gönderdim. Bugün yine aradım ve yine IBAN numaranız yok dediler. Ben yine bugün telefonda bildirdim ve yine bana 2 hafta sonra ödeme yapılacaktır diyorlar.
Çok acil bu konuda ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olur musunuz?

Saygılarımla,
Özlem İLBAHAR

Fatura annem Nermin Yücel adına kesildi. Ekte fotokopilerini gönderiyorum.
Nermin Yücel Müşteri no: 5005104

İade ettiğim ürünler;
1.Faturada 942242 94 044 Tunik  17,95
               944756 94 044 Bluz    34,95

2.faturada  944793 94 050 Yapay Kürk yakalı kazak 89,95

Toplam iade rakamı 142,85 TL dir. Aşağıda faturaların bir kısmı paylaşıldığı için %8 kdv hariç fiyatlar görünmektedir.

Bonprix iade aldığı ürünün bedelini iade etmiyor. Faturada İstanbul vergi dairesine kayıtlı oldukları gözüküyor. Ancak merkezlerinin İtalya olması nedeniyle ödemenin geciktiğini öne sürüyorlar.


Bonprix müşterinin IBAN nosu yok bahanesiyle iade aldığı ürünlerin bedelini ödemiyor.

8 yorum:

  1. Bonprix'ten bu kadar şikayet varken, bonprix ınternet sitesinden alışveriş yapmayam devam eden varmı ? Bonprix şikayetlere verdiği cevp hep aynı ( düşünceleriniz bizim için değerli, mail adresinize gerekli bilgi gönderildi ) sorun çözümü yokkkk !!!!

    YanıtlaSil
  2. o zaman kapıda teslim almayı deneyin derim

    YanıtlaSil
  3. Boyle bir sayafada bir online alisveris sitesine verip veristirirken ayni sayfada baska bir online alisveris sitesinin banner'da resimli reklamini yapmak sitenin ciddiyetini yok ediyor. Mesaj bonprix'den almayın, VIP dukkan'dan alin mi? Muhtemelen niyet bu degil ama keske biraz dikkatli olunsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİP DÜKKANDA ÇOK SAHTEKAR.2 KERE ALIŞVERİŞ YAPTIM 2.SİNDEDE ALDIGIM ÜRÜNLER DEYİL FARKLI ÜRÜN VE FARKLI BEDENLER GELDİ.İNSANLARI YARIM SAAT TELDE BEKLETİYORLAR.SAHTEKARLIK BUNLARIN YAPTIGI BİRDAHA ALIŞVERİŞ YAPMAM.ARKADAŞLARIMIDA HEP UYARIYORUM.

      Sil
  4. vıp te aynı iade ettiğim çantanın ödemesini 2 ayda zor yaptı

    YanıtlaSil
  5. Vipdukkan 28 ekimde iade ettiğim ürünün iade parasını 3 aralıkta geri ödedi defalarca aramak zorunda kaldım.Bana devamlı vippara ile ilgili mail attılar iade değeri vippara yapalım alışveriş yapın diye çok can sıkıcıydı kesinlikle bir daha alışveriş yapmam tavsiyede etmem.

    YanıtlaSil
  6. ben 2000 3000 liralık alışveriş yapmışımdır bu siteden heleki ilk siparişlerimde yurtdışı beden farklılıklarından ötürü iadelerim oldu her defasında yardımcı oldular ve para iadesini dedikleri tarihte veya daha önce hesabımda gördüm.. sanıırm bu kişi biraz sabırsız davranmış çünkü benim iade tutarını hesabımda görmem 1 ayımı almıştı :) ben bonprixten çok memnunum gerek aldığım ürünlerin kalitesi gerekse müşteri memnuniyetinde en ufak bir sorun yaşamadım.. :) içiniz rahat olsun yani (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bu yazıyı yazan arkadaş bonprix çalışanı onlarca şikayet varken sizin bonprixden memnun kalıp savunmanız tuhaf

      Sil