3 Şubat 2012 Cuma

BİM koşulsuz iade garantisi veriyor


Uyguladığımız koşulsuz iade garantisi politikasıyla müşterilerimizin menfaatini en üst düzeyde tutmaktayız. Aldığınız bir ürünü hiçbir neden belirtmeden fişiniz ve kredi kartı slipiniz ile birlikte iade edebilirsiniz. “Kalitemiz güvencemiz altındadır” logomuz kuruluşumuzdan bu yana düsturumuz olmuştur. BİM olarak mağazalarımızda satılan ürünlerin fiyatlarına olduğu kadar kalitelerine de özel önem vermekteyiz. Satın alma bölümümüz her bir ürünün kalitesini ve uygunluğunu test ederek satışa sunulmasını sağlamaktadır. Satış aşamasında da ürünlerin kalitesi düzenli olarak kontrol edilmektedir.



 BİM olarak sattığımız ürünlerin, güvenlik açısından en az ilgili mevzuatlardaki resmi standartlara uygunluğunu garanti eder ve bunun için tüm sorumluluğu üstleniriz. Bu sorumluluğun gereği olarak tedarikçilerimizden müşterilerimize kadar iyi bir iletişim zinciri kurarak ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi’ni esas almaktayız. Ürün portföyümüzün kalite kontrolünü denetlemek için resmi ve özel laboratuvarlar ile koordinasyon halinde çalışmaktayız. Bu laboratuvarlar BİM’de satılan ürünler üzerinde kimyasal ve biyolojik testler yapmakta ve üretim yerlerini detaylı kalite kontrolünden geçirmektedir. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını tam ve sürekli olarak karşılayabilecek güvenilir ürünleri en ekonomik biçimde ve zamanında sağlamayı görev edinen BİM, gıda güvenliği konusunda da sürekli iyileştirme yapmayı şirket politikası olarak benimsenmiştir.

2 yorum:

  1. Aldığım şişme yatak hava kaçırınca K.Maraş Şehit Abdullah Çvş Mağazasına 2.5 ay önce teslim ettim. Önce garantisi dolmuş dediler fişi göstererek daha 1.5 yıl olduğunu ispat ettim bu sefer tamir ettirelim dediler 1 ay bekledim, Sorumlu beni arayarak tamir olmazmış dediler bana parasını ödemeyi teklif ettiler bende 59 liraya aldığım yatağı siz 139 liraya satıyorsunuz 139 lira verin dedim bizim öyle bir lüksümüz yok biz size yardımcı olmaya çalışıyoruz bu olay bizi ilgilendirmez dedi bende malı teslim aldığınıza dair belge verin diyorum vermiyorlar biz malı teslim almadık ki diyorlar mal 1 Kasımdan beri onlarda en son 15.01.2016 Gaziantep bölge sorumlusu Görevli hanım aradı 15.01.2015 sizi mağdur ettik hemen yenisini vereceğiz en yakın Bim hangisi bana bildirin oraya malı gönderiyorum hemen saat 16:00 gibi alın dedi 1 saat sonra tekrar aradı mal hiç kalmamış size gönderemeyeceğim tekrar ücretini biz ödeyeceğiz yatağı tamir ettireceğiz dedi bende yatağın tamir edilemez olduğunu bana M.... Bey söyledi şimdi nasıl tamir ettireceksiniz dedim firma yetkilisi yapabileceğini söyledi dedi bende yasa gereği sürenin çok geçtiğini ve malın parasını değil, tamirini değil yenisini istiyorum dedim yenisini vermeyiz ya 59 liranızı verelim yada tamir ettirelim dedi bende bana teslim aldığınıza dair belge verin Tüketici Mahkemesine dava açacağım dedim malı biz almadık ki size ne belgesi verelim dedi bende kendisine madem malı almadınız neyi, tamir ettireceksiniz vede beni neden arayıp duruyorsunuz dedim bana firmanın telefonunu ve görüşmem gereken şahsın adını verdi arayın ona sorun mal tamir edilirmiş dedi. Ben yasal hakkımı olan malın yenisini istiyorum.Malın yenisini vermiyorsanız Şehit Abdullah Çavuş Mağaza sorumlusu F... Bey veya Gaziantep Sorumlusu S.... Hanım yada Kahramanmaraş sorumlusu M..... Bey bana malı kendilerine teslim ettiğime dair bir belge versin ki Tüketici Mahkemesine başvurayım.

    YanıtlaSil
  2. Eee, nerde kaldı koşulsuz iade garantisi? Vatandaşın çektiğine bak.

    YanıtlaSil