25 Şubat 2012 Cumartesi

Acer Bilgisayar servis şikayeti

Acer marka dizüstü bilgisayarı ile yaşadığı sorunları çözmekte yetersiz kalan servis ve müşteri hizmetleri hakkında şikayette bulunan Serkan Balcı'ya elindeki bilgi ve belgelerle birlikte bir şikayet dilekçesi yazarak Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmasını öneriyor, kendisine geçmiş olsun diliyoruz. Serkan Bey'in şikayetini aynen yayımlıyoruz.

Acer 5740 G model laptopumun pil sorunu nedeniyle yetkili müşteri temsilcisi ile görüşerek telefonda vermiş olduğu talimatlar ile bios programını indirerek sorunu gidermeye çalıştı. Ancak indirdikten sonra bilgisayarın işletim sistemi çöktü.


Bu esnada halihazırda telefonda olan müşteri temsilcisi bilgisayarımın acer hasar sorun merkezi tarafından benden alınıp garantiden işlemlerinin düzeltileceğini söylediler. Bu arada yanımda bilgisayarımın kutusu olmadığı için gelirken kutuda getirildi. Bende güvenerek almalarını bekledim. 30.12.2011 cuma günü tekirdağ UPS Kargodan Gürkan YILDIRIM adlı yetkili personel çalıştığım tekirdağ trakya birlik  Entegre Tesisleri Şerefli mevkii Çorlu /Tekirdağ adresine gelerek bilgisayarımın paketleyerek teslim aldı ve acer hasar merkezine teslim etmek üzere gitti. Bu teslimat işlemleri esnasında da yanımızda memur ve şef arkadaşlarımızda vardı ve bilgisayarımın sağlam ve hasarsız bir şekilde paketlendiğine şahit oldular.Daha sonra ne hikmetse ertesi gün acer hasar merkezinden bir yetkili beni arayarak bilgisayarımın kasasında kırık ve hasarlı olduğunu ve bilgim olup olmadığını sordu. Şok olmuştum. Kendisine bilgisayarımın sağlam ve hasarsız olduğunu ve söz konusu kırık ve hasarın ya nakliye yada teslimatta yaşanmış olduğunu ve sorunun sorumlularından giderilmesi gerektiğini söyledi. Defalarca şahsi telefonumdan 444........ nolu telefondan müşteri temsilcileri ile görüşsem de kimse bana yardımcı olamayacaklarını söylediler. Sorunu kendi çabalarımla çözmemi ve tutanak tutmadığım içinde başımın ağrıyacağını söylediler. Ben her ne kadar bana bilgisayarımı kendi isteğim ve imkanlarımla herhangi bir kargoyla değilde tamamen sizin kayıt düşerek isteğinizle anlaşmalı olduğunuz kargo şirketine aldırdığınızı ve bu esnada bana tutanak tutmam ya da fotoğraf çekmem konusunda kesinlikle bir bilgi verilmediğini aksine benim hiç bir şeye karışmadan kendileri tarafından alınıp garantiden sorunumu gidereceklerini söylediklerini belirtmeme rağmen yapabilecekleri bir yardımla olamayacaklarını söylediler. Ayrıca sözde bilgisayarımı kargodan alıp açıp baktıktan sonra kırık olduğunu görmüş ve bana sorduklarında benden kaynaklanmadığını belirtince teslim almayıp geri tekrar kargoya verip iade edilmiş. Ancak anlaşmalı oldukları kargo şirketi de ne hikmetse bilgisayarımı sanki yapılmış ve teslim edilmiş gibi çalıştığım fabrikaya bilgisayarımı geri getirip teslim etmek istemiş ancak avukatımın talimatları doğrultusunda kabul etmeyerek geri iade ettirmem neticesinde halı hazırda kargonun elinde ve ortada kalmıştır. Sonuç itibariyle ben acer firmasını aramış ve onların sözde yardımları neticesinde üzerime düşenleri yapmış olmama rahmen benim dışında olmuş hata sebebiyle ortada bırakılarak mağdur edilmişimdir. Eğer gerçekten samimi ve profesyonel bir şirket olsalardı beni bu kadar mağdur etmez ve yardımcı olup alakam olmayan ups kargo şirketi ve kaderimle baş başa bırakmazdılar. Sizden ricam bana her zaman yaptığınız gibi bu konu da ışık tutarak hakkımı aramak noktasında yardımcı olmanızdır.

Serkan Balcı

2 yorum:

  1. Eğer firma Acer ise herşey beklenir onlardan. Ben Acer kadar ilgisiz, bilgisiz ve müşteriyi hiçe sayan bir firma göremedim. Başımı çok ağrıttılar ve şu anda ne kendim ne de çevremde kimseye Acer kullandırmıyor aldırmıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ACER TABLET ALMAYIN BUNEDİR YA SAKIN ALMAYIN 5 KERE SERVİSE GİTTİ

    YanıtlaSil