21 Ocak 2012 Cumartesi

Kiğılı pantolon şikayeti


Kiğılıdan aldığım ve sadece 4 kez giydiğim pantolon sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi rengi soldu. Eski gibi görünüyor ve paçasını kısa kesmişler. Kiğılı fırmasına gönderdiğimde bana kullanıcı hatası olduğunu söyleyip geri gönderdiler. Yaa Allah aşkına 4 kez giyilmiş pantolon nasıl olurda kullanıcı hatası olur? Buna akıl erdiremiyorum. Firmayı aradığımda yardımcı olamayacaklarını bana söylediler. Ben de en kısa zamanda ilçedeki tüketici heyetine şikayete gideceğim.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.


Saygılarımla,     
Süleyman GÜVEN

1 yorum:

  1. Süleyman bey, sonuç alabildiniz mi? Aynı sorun benim kadife pantalonumda da var. Kullanıcı hatası, yanlış yıkama yüzünden oldu diyorlar. Öyle olsaydı zaten sadece bacak kısmı değil her yeri solardı, hiçbir şekilde aramalarıma geri dönmüyorlar, ilgilenmiyorlar.

    YanıtlaSil