30 Aralık 2011 Cuma

Tamir edilmiş Samsung Galaxy SII yeni diye satılmış


Merhabalar yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum. başarılarınızın devamını diliyorum. Benim  yaşadığım bir haksızlığı sizinle paylaşmak istedim.

Vatan Bilgisayardan 1415.12 TL ye Samsung Galaxy SII adında cep telefonu satın aldım. Aldığım ürün internet şubesinden geldi, kutusunu kendi ellerimle açtım. 1,5 ay sorunsuz kullandım. Arıza verince Adana Adaser Samsung yetkili teknik servisine götürdüm. Onlar da cihazın daha önce açılıp içinde lehimleme yapıldığını söylediler. Kulaklarıma inanamadım. Ben de telefonumu daha önce hiçbir servise götürmediğimi zaten ilk kez arıza verdiğini söyledim. Telefonun da garantili olduğunu neden başka bir servise götürüp tamir ettireyim ki dedim. Açılmış bir cihazı kullanmak istemediğimi telefonun değişimini istediğimi belirttim. Onlarda değişim raporu gibi bir rapor veremeyiz dediler. Ben de Vatan Bilgisayarın çağrı merkezini arayıp konuyu açıkladım. Çağrı merkezindeki yetkililer bana daha önce tamir ettirildiğini ispatlayan bir belge alabilirseniz mağazamızda değişimini yaptırabilirsiniz dediler. Ben de cihazın daha önce açılıp içinde lehimleme yapıldığını belirten raporu aldım ve Adana'daki mağazaya gittim. Servis bölümündeki arkadaş ta gayet olumlu bir şekilde sorunlarımı dinledi. Cihazı teslim aldı, birkaç gün sonra size döneriz dediler. 10 gün sonra cihazı tamir ettirip elime tutuşturdular. "Ben değişimini istedim, tamirini değil" dediğim halde bunun mümkün olmadığını söylediler. Ben başka ne yapayım. Ben mağdur edildim. Ne arayan var ne soran. 

Başkaları da benim gibi mağdur olmasın diye bu durumu sizinle paylaştım. Yayınlayabilirseniz sevinirim.

M. Ercan

1 yorum:

  1. samsunga konuyla ilgili mail at seni bu duruma düşürenler işten kovulur bir tüm belgeleri taratıp yollamayıda unutma mailinde
    hemen aynı anda en yakın kaymakamlığa git tüketici masasına dilekçeyi yapıştır.
    Telefonun yenilenir.
    Vatan a nitelikli dolandırıcılık davası açılır.
    Hemen üstüne moralman yıprandım diye manevi tazminatı da yapıştır ama rakamı çok yüksek tut çünkü 10da 1ini bizim mahkemeler anca verir. Bence sevin bunlardan sonra ;)

    YanıtlaSil