15 Kasım 2011 Salı

Clup Flipper'dan tatil kazandınız aldatmacası


Alışveriş merkezlerinde tatil çekilişi yapıyoruz diyerek, insanları kandırmaya çalışanlara lütfen dikkat edin. Emre Bey yaşadıklarını başkaları da yaşamasın diye bizimle paylaşıyor. Şikayet mektubunu aynen paylaşıyoruz.

Devre mülk pazarlaması yaparken türlü taktiklerle sözleşmeye zorlandım cayma hakkım gasp edilmeye çalışıldı haksız kazanç elde etmeye çalışıyorlar desteğinize ihtiyacım var.


1-Alışveriş merkezlerinde tatil çekilişine kayıt yapıyorlar.

2-katılan herkesi telefonla arayıp tatil kazandınız diyerek lüks bir otele davet ediyorlar.

3-Burada 3 saatten fazla süren insanı aldatan şaşırtan bir seminerden sonra devre mülk pazarlıyorlar, o gün almazsanız birçok şeyi kaçıracaksınız diyerek kandırıyorlar.

4-Cayma hakkı yoktur protokolü imzalamaya zorluyorlar.

5-Caydığınız da hiçbir hizmet almadığınız halde %20 ceza ile haksız kazanç elde etmeye çalışıyorlar.



Ben kandırıldım başkaları aldanmasın şu an mahkemeye vermek zorunda kaldım 7 gün geçmeden cayma hakkımı kullanarak noterden ihtarname çektim ve tüketici mahkemesinde dava açtım.

Sizden ricam bu konuda kamuoyunu aydınlatalım gerekli yerlere bu konuyu taşıyalım vatandaş mağdur olmasın.

Saygılarımla
Emin Özdamar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder